حضور ریاست محترم جمهور، وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای دکتر حسن روحانی در کهن شهر قزوین باعث فخر و خوشحالی مردم این شهر ارزش آفرین و ارزشمدار علی الخصوص وکلای دادگستری قزوین بواسطه ی همکاری با ایشان در شغل رفیع وکالت  و سوابق غرور آفرین فقها و حقوقدانان تاریخ ساز این دیار بود. دکتر روحانی همیشه خود را حقوقدان می دانست و در سخنان اخیر خود بار دیگر بارقه های امید برای حرکت بر مدار قانون را زنده داشت و شوق به فعالیت و آینده ی روشن را بیشتر در مردم پرورانید.

ایشان اعتلای ایران اسلامی را در کنار مذاکره و صحبت با سایر کشور ها مسیر پیمایش موفقیت و پیروزی دانستند که یقیناً نتیجه معلومات ایشان در زمینه فقه و علم حقوق می باشد.

مسروریم از اینکه اینک با بهرهمندی از نظرات یک حقوق دان بعنوان رئیس جمهور کشور سرافرازمان توانستیم با مذاکره که از مفاهیم بنیادین فقه ، علم حقوق و وکالت است جایگاه واقعی این مرز و بوم را به نمایش گذاشته و اثرات تمدن باستانی و فرهنگی غنی اسلامی را برای جهانیان مسجل سازیم.

امید داریم با حضور ایشان ، هر چه بیشتر از ظرفیت و پتانسیل وکلا و کانون های وکلا در کشور بهره برداری شده و با حفظ استقلال نهاد وکالت و سیاست های هوشمندانه دولت و مجلس در مسیر اعتلای کشور عزیزمان پیروزمندانه حرکت نماییم.

و امیدواریم استان قزوین نیز از این حضور پر بار ایشان در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی بهره لازم را برده و خصوصاً کانون های وکلای سراسر کشور در مسیر استقلال خود بهره لازم را ببرند.